Zwroty
Zwracany/e produkt/y należy solidnie zapakować oraz zabezpieczyć na czas transportu. Do paczki ze zwracanym produktem, dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a następnie przesyłać na adres Sklepu Internetowego TOPFANN.PL
- Towar zakupiony w Sklepie Internetowym TOPFANN.PL można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
- Paczkę zwrotną można nadać w dowolny dla Państwa sposób (z pominięciem Paczkomatu) dołączając do niej formularz zwrotu (POBIERZ FORMULARZ).
- Adres Sklepu Internetowego TOPFANN.PL: Jaworowa 13, 26-652 Zakrzew
- Koszt odesłania towaru pokrywa zwracający, natomiast Sklep Internetowy TOPFANN.PL po otrzymaniu produktu niezwłocznie (nie później niż w terminie 14 dni) zwróci należność na konto bankowe wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.
- Paczki przesłane na adres Sklepu Internetowego TOPFANN.PL za pobraniem nie zostaną odebrane.
- Głównym warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania poza śladami wynikającymi z rozpakowania produktu z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości rzeczy poprzez dotyk, a także stwierdzenie braku istnienia mechanicznego uszkodzenia czy usterki produktu.
- W przypadku, gdy mają Państwo problem z nadaniem przesyłki prosimy o kontakt z BOK: telefonicznie: 791 505 039 (PN-PT 8-16) lub mailowo: sklep@topfann.pl, postaramy się pomóc.
Reklamacje
Procedura reklamacji zakupionego towaru:
- Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sklep Internetowy TOPFANN.PL zgłoszenia Konsumenta po stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
- Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony (POBIERZ FORMULARZ), wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: reklamacje@TOPFANN.PL oraz dołączyć do przesyłanej paczki.
- W przypadku, gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody firmy kurierskiej będzie bowiem podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
- W przypadku, gdy Konsument przy odbiorze przesyłki dostarczonej za pośrednictwem firmy InPost stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Konsumenta wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
- Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie Sklepu Internetowego TOPFANN.PL)
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sklepu Internetowego TOPFANN.PL
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, Sklep Internetowy TOPFANN.PL niezwłocznie odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt Sklepu Internetowego TOPFANN.PL na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
- W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sklep Internetowy TOPFANN.PL zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty Sklepu Internetowego TOPFANN.PL lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
- W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Oddział w Radomiu, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
Dodatkowe informacje:
- Każda reklamacja Klienta rozpatrywana jest indywidualnie.
- Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep Internetowy TOPFANN.PL pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
- Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty folią, papierem i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
- Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi.
- Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.